luni, 7 noiembrie 2011

October Favorites

Hellllllo! M-am hotarat sa romanizez blogul.....asa ca Romanian Talking Baby !!!!!!
Let's do : October favorites :

Oky doky .... primul produs este o crema de corp de la BYphase : Nutri -Intense body lotion cu ulei de migdale. Am cumparat-o din Real acum ceva timp,am dat cam 13 lei pe ea ,dar este super buna pentru ca este genul de crema care se intinde greu sar odata ce a intrat in corp nu mai este grasa deloc. Si imi mai place la ea faptul ca este MARE(500ml) si ca are pompita(yey!!!).
Tot de la BYphase,tt din Real am luat si nail polish remover-ul,care este bestial,cel mai b un incercat vreodata!!! Highly recommend!!!!
Next , doua fonduri de ten : Revlon Colorstay For Combination/oily skin si Avon 24k Gold care imi plac fffff mult . Primul rezista fff mult si da un efect mat,iar cel de la Avon e mai shiny si il folosesc mai ales cand vreau acoperire medie. Love them both!
Johnson's baby powder o folosesc pentru par (hihi) cand vreau sa mai absoarba putin uleiul(avand par gras).
Wellaflex hairspray este awesome!!!! Desi e " shape recovery formula" , mie mi se pare ca tine fff bine coafura si nu incarca parul .
Un blush(true color Russet) si un gloss(onyx lustre Wine Lustre) de la Avon care sunt ff bune si de care sunt ff multumita.
Si last product este un sample pe care l-am primit cu o comanda la Yves Rocher . Parfumul se numeste Moment de Bonheur si este divin!!!!!! Isi mentine ff mult mirosul si probabil ca il voi cumpara full size.
Atat pentru azi!
Kisses

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu