vineri, 27 ianuarie 2012

Haul : Collective

Hi! N-am mai postat demult si voi incepe prin un mic mare haul pe care l-am colectat in ianuarie si un pic in decembrie. Sa incepem prin january sales :

Am cautat destul de mult un pulover,o bluza,o ceva... cu aplicatii pe cot si am gasit la Pull&Bear,este si tricotat(yey).

Geanta asta,tot de la Pull&Bear , a fost geanta pe care pusesem ochii prin octombrie si acum ca am gasit-o la reduceri,a mea a fost:))

Camasa este iarasi ceva ce am cautat de multe ori,iar acum mi-a sarit in ochi. Este dintr-un material sheer,mai scurta in fata si mai lunga in spate,really cute.

O caciula de la Promod,colectez astfel de caciulite si nu aveam nuanta asta de roz :D
Si acum ne indreptam spre partea de make-up .

Comanda de la Elf a constat intr-un make-up brush cleanser (care speram sa nu fie din plastic),un creion alb(mare dezamagire),un quad care este destul de dragut si acel duo cu blush & bronzer(iarasi,credeam ca bronzer-ul este mat,dar nope ). si ulterior mi-am mai luat o pensula angled pentru ochi.



De la Yves Rocher mi-am luat 3 geluri de dus,pentru ca miros divin si sunt preferatele mele. Din pacate in acest set nu a fost si cel din boabe de cafea pe care IL ADOR!
I-am cumparat mamei mele creme pentru toata iarna ,sper:))
Am luat un parfum si o crema de corp cu miros de liliac,o crema de maini(care este f hranitoare) si setul cu lotiune tonica/demachiant si cleanser.



De la Oriflame am cumparat un sampon pentru par gras Hair X ,care nu imi este bun si chiar nu stiu de ce am crezut ca va functiona.
Am luat un set format din crema de maini si sapun cu miros de portocale si cuisoare(asa pentru iarna),inca un sapun(de fapt doua,dar este doar unul in poza) care face bine la circulatie si are niste granule care exfoliaza,dar nu-mi place mirosul.
Am mai luat un spray cu oxigen pe care il folosesc in fiecare dimineata si seara pentru inca un boost de hidratare. Apoi am luat servetele intime,care miros fff bine(am si gelul pentru baie). Mi-am luat doua lip liner care sunt foarte dragute,unul roz-nude si al doilea un coral . Ah,ultimele trei sunt un fard roz,nu foarte pigmentat si o pensula Giordani pe care o folosesc pentru contouring pentru ca este subtire si dura (oarecum)si o cutiuta cu minuni cu miros de ciocolata(yummy!!!)
Cred ca asta este tot,foarte mult nu am povestit pentru ca ar fi devenit o postare si mai lunga.
Voi ati profitat de reduceri ???
Kisses !!!

Un comentariu: