sâmbătă, 18 februarie 2012

Cute Blog AWARD

Hello! Bondarica mi-a oferit un premiu....(so sweet) e celalalt blog al meu ,dar pentru ca blog award-ul era in romana si nu avea nimic de-a face cu nail art-ul,am hotarat sa il postez aici.

Here we go ...
Este un blog award insotit de cateva reguli:
-sa mentionez de la cine am primit acest blog award (am facut-o deja)
- sa raspund la urmatoarele intrebari:
1. Care este produsul de machiaj preferat?
Creionul alb ...il folosesc in fiecare zi pt ochi si cateodata si pt buze :D
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Modelul ochelarilor...mi-a placut ca s-a trecut de la aviator la cat eye si altele .
3. Care este desertul tau preferat?
Ah.....papanasii cu dulceata de mure <3
4. Culoarea preferata?
In afara de rosu...port orice ...:))
5. Care este prenumele tau?
Daniela Gabriela
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Gwen Stefani - Luxurious
7. Pisici sau caini?
Ador pisicile..de fapt felinele in general .

Si acum...blog award-ul merge la :
meg
iulia
pixie


Si oricui vrea sa il preia :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu